Eerbeek
19 maart 2024

Algemene Informatie

Bridgeclub Eerbeek is een bridgeclub, waarbij gezelligheid een belangrijke plaats inneemt.

In de maanden september t/m mei wordt er op donderdagavond gespeeld in twee of drie lijnen. Na vijf speelavonden wordt er gepromoveerd en gedegradeerd. De locatie waar we spelen is het Tjark Riks Centrum in Eerbeek. In de zomerperiode is er vrij bridgen op maandagavond. Iedereen is dan van harte welkom.

Bridgeclub Eerbeek introduceert PROEFLIDMAATSCHAP!

• U vindt bridge leuk , maar u twijfelt of u zich aan een vereniging wilt binden.
  • U vindt bridge leuk, u wilt serieus en prettig spelen , maar niet met het mes op tafel.
  • U vindt bridge leuk en u wilt ook nog “spelenderwijze” uw spel verbeteren

Spreekt het bovenstaande u aan , ook indien u op dit moment geen vaste bridgepartner hebt? Aarzel dan niet en neem voor een PROEFLIDMAATSCHAP contact op met de Bridgeclub Eerbeek.

Het proeflidmaatschap houdt niets meer en minder in dan het zelf ervaren van de prettige en gezellige sfeer bij Bridgeclub Eerbeek. Zonder enige verplichting en kosten stellen wij u in de gelegenheid om gedurende een competitiecyclus van zes weken mee te bridgen.

Er wordt op de donderdagavond vanaf 19.00 uur gespeeld in het Tjark Riks Centrum, Derickxkamp 2A te Eerbeek.

Aanmelding via het contactformulier